Wünderbar

Gårdagen blev verkligen hur mysig som helst. Jag och Billy satte oss på resturangen Grand Vue på fisketorv och fick mega god mat som man blev helt proppmätt av så nått godis till bion va det inte ens tal om. Beställer man stor cola på den resturangen så kan jag lova att ni får en stor cola så där behöver man inte beställa stor, räckar med att man säger en cola så är det mer än nok.
Efter maten mötte vi upp med Michele och Simon och begav oss in i biograf salongen för att se Alice i Underlandet. Jag var verkligen nöjd efter den filmen, tyckte den va skit bra. Det enda "problemet" är väl de första 10-15 minuterna och de sista 5 minuterna av filmen för då va inte 3D:n så himla bra men det gjorde inte så mycket för resten var verkligen skit bra.



Efter filmen begav vi oss till Tivoli för att kolla på koncert. Jag stod och sjöng med och tyckte det va mega trevligt. Blev verkligen glad över att få höra Rasmus Seebach live. Simon & Billy va väl mindre roade, speciellt Simon. Som han kunde gnälla men roligt va det ändå och Michele tyckte det va trevligt precis som jag.

Idag ska vi först iväg och fira Ulrik, han blir 22 gammal år haha. Ska vara där redan vid 11-12 tiden sen ska vi vidare till parken och fira 1:e Maj. Kommer säkert bli en super trevlig dag idag oxå.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0