Tvätt tanten

Jag gick upp redan klockan sju idag och satte igång med tvätten sen fixa jag lite frukost till mig och min kära make. Vet inte vad som flög i mig i morse, jag var nog bara utvilad så det räckte. Har doc somnat en liten stund på soffan innan men är nu vaken igen.
Funderar på om jag ska dra några tag med dammsugaren och eventuellt torka golven men då måste jag först plocka undan lite vilket jag faktiskt tror att jag ska starta med nu.
Senare idag kommer först Anne med sin lilla Oskar vid 3 tiden sen vid 4-5 tiden kommer Billy och Mads oxå. Vi ska fixa lite mat tillsammans och ha en mysig onsdag eftermiddag/kväll.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0