Sista veckan med lärling!

Detta är min sista vecka med lärling och denna veckan är det hon som kör och hon kommer göra mer och mer helt själv så att jag till slut i princip bara går bredvid henne är som ett extra stöd.
Igår när jag skulle till jobb så var där något som hade hänt på spåret mellan Ryngstedt kyst & Nivå så vi var tvugna att hoppa av tåget och vänta på extra bussar till Nivå. Resan tog 4 timmar istället för 2, konstigt att man är trött på att pendla så långt.
Köpte en dansk bok igår som jag oxå har börjat läsa. Ondskab heter boken och är en verklig historia av en tjej som heter Sophia Evensen.
HIF spela bara lika igår och gick därför miste om 3 poäng, fick bara 1 poäng =( piss & skit, nu får dom fan och med se till och vinna över Örebro på torsdag för jag jobbar men jag ska heja som tusan medans jag lyssnar på radion.
Nu måste jag se till att fixa lite frukost till mig hoppas vi har nått här hemma så jag slipper gå ner i Netto, lat som man e =P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0