Kort vecka?

Gud vad trött jag va idag och ont i kroppen har jag oxå. Måste dock palla mig upp från sängen, hoppa in i duschen och får något att äta för sen ska jag till jobb igen.
Frågade chefen igår om jag kunde få ledig på torsdag så förhoppningsvis får jag det. Ska få fixat mitt hår och det behövs verkligen för jag har inte gjort något alls med mitt hår sen i slutet av januari så just nu är det bara tragiskt.
HIF vann igår igen, obesegrade genom 12 omgångar. 10 vunnar matcher & 2 oavgjorda. Hoppas jag kan se nästa hemma match, det blir sista matchen innan uppehållet.




Det ni ville säga
Postat av: lina

ja fy fan va de går bra för oss. bara malmö som ska trampas ner lite, annars har vi en sjuuukt stor ledning.

2010-05-11 @ 10:59:32

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0