Hår dagen

Idag ska jag få klippt och mest troligen färgat mitt hår. Sitter bara och väntar på att tiden skall gå, skall vara i Roskilde vid 13 tiden och behöver köra här hemifrån en halv timme innan. Längtar så himla mycket till att få klippt mitt hår och därför känns det såklart som om tiden går meeeeega långsamt.
Håller på och tvättar oxå men Billy får ta över lite sen under tiden som jag är hos frisören. Har redan sorterat allt i högar så att inget hamnar fel och jag får nog ta en snabb genomgång med honom innan jag köra haha
Förutom frisör besöket idag så har jag inget annat inplanerat idag, blir nog en lugn skön hemma kväll sen tillsammans med min kära man.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0