Födelsedagskalas

Min kära man fyller år i morgon och vi ska därför hålla lite födelsedags kalas här hemma idag för honom. Mamma, Uno, Sally, Annis, Simon & Michele kommer. Vet dock inte med Brian för han har inte svarat på mitt mess.
Har precis gjort oss i ordning och nu väntar vi typ bara på att folk ska komma.
Mamma har med sig min ena present till Billy, ville inte ha den här hemma för då hade han öppnat den redan. Hans andra present är att jag betalar hans flygresa när vi är på semester men det har jag redan sagt till honom.





Det ni ville säga
Postat av: Annis

Tack för igår =) Jätte trevligt...

Riktigt fin lägenhet ni har

Kram

2010-05-10 @ 23:50:04
URL: http://anzon.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0