Väckt av en grinig man

Blev väckt av min kära man som kom in och va lite gnällig för att han bränt ryggen lite igår när han sola så han har inte kunnat sova ordentligt eftersom det gör ont. Jag har sagt till honom så många gånger att han ska va försiktig när han solar första gången men nej nej, inte lyssnar han på sin kära wife.
Igår kväll beställde vi hem lite mat och åt det medans Billy satte på Terminator 4:a, själv tog jag min data in i sovrummet och la mig och tittade på några avsnitt av two and a half men tills jag somnade.

Solen lyser redan på husväggarna, det ser vekligen fint och framför allt så ser det VARMT ut, synd bara att det inte är speciellt varmt när man det går ut i det men det kommer. Man får ju ta en sak i taget, nu har vi iaf fått SOL

Ska till födelsedagsfest idag i Marielyst och jag glädjer mig sjukt mycket. Har dock ett stort klädproblem, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Har verkligen försökt att komma på nått men jag behöver helt enkelt nya kläder vilket jag verkligen inte har råd med för tillfället. Vi får se ikväll vad det blir, en överraskning helt enkelt.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0