Usch och tvi =(

Jag har blivit sjuk, jag som aldrig är sjuk och nu har jag verkligen blivit sjuk. Det har hållt på sen igår och bara blivit värre. Började ju med ont i halsen i går morse sen tror jag att jag fick lite feber under dagen igår men kollade aldrig det då. Jobbade ändå hela dagen igår och trodde jag skulle orka med idag och min korta dag i morgon oxå men jag va tvungen att avbryta efter halva dagen idag för jag va helt slut i kroppen.
Åkte hem till mamma först och fick i mig lite mat, drog mig för att åka hem för det e ju så långt och det e inte så fett att åka så långt när man är sjuk. Nu har jag nästan precis kommit hem och ska bädda ner mig i soffan.
Billy e inte hemma för han e och bowlar med Michelle, Simon och några andra, de firar Michelle för hon fyller 30 på söndag.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0