Till jobb

Jaha, då va det dax att palla sig iväg till jobb. Har verkligen ingen lust alls, så himla tråkigt att behöva åka hela vägen till Sverige. Gud som jag längtar tills jag får ett nytt jobb här i DK
Helgen va nice, födelsedagsfesten va ganska rolig men hade faktiskt haft större förväntningar men det kan ju inte alltid va super duper, så länge det va okej så är det ändå godkännt =)
Igår låg jag och älsklingen hemma i soffan och kollade på film hela dagen. Åt mat, godis & mös en himla massa. Behövde verkligen det men nu känns det nästan för jävligt att man måste tillbaka till jobb haha.
Hörs kanske med ikväll när jag e hemma igen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0