Sola?

Ligger och funderar på om jg ska sticka och sola innan jobb eller inte, vill gørna men vet inte om jag pallar ta mig samman. Ska iaf fförst göra mat till mig sen ska jag nog över till bilka och panta lite burkar, har allt för mycket här hemma nu.

Igår gick jag 1 timme tidigare hemifrån för att ta mig till jobb och det var en jäkla tur att jag gjorde det för när jag kom in till huvudbangården så visar det sig att DSB har problem med hela sitt signal system så det står ingen information någonstanns. Alla springer runt som yra höns och vet inte vilken perong dom skall ta tåg ifrån eller vilken tid tågen kommer för den delen.
Normalt brukar det ta ca 1 timme att komma till Helsingör, igår tog det den dubbla tiden så i allt tog det 3 timmar istället för 2 att komma till jobb. Så jäkla dåligt, så ska det inte få lov att gå till, det ska bara funka smidigt med max ett par minuters förseningar.

Kort jobbe dag idag också och sen är det bara i morgon kvar att jobba. Längtar sjukt mycket till i morgon, då blir det fest med Lina. Det va allt för längesen vi såg så det kommer verkligen bli en bra dag i  morgon.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0