SOL!

Solen e här och den har hållt på och strålat ett bra tag nu, e det inte underbart? Tänk att solen kan göra dig en så lycklig. Jag har sovit som en sten, snacka om att jag har varit trött dom här dagarna, är fortfarande trött men ville gå upp så att jag hinner vakna till liv lite innan jag ska åka iväg till jobb.
Har precis ätit lite lasange och nu sitter jag och äter lite glass och dricker cola. Väntar fortfarande på att jag ska få samtal tillbaka ang. tid men än så länge har jag inte hört nått. Jag som är så otålig, har ju inget tålamod alls så detta håller på att göra mig lite galen.
Redan onsdag idag & snart e det weekend igen, snacka om att det går snabbt i veckorna.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0