Sol & ingen feber

Febern e borta idag, hade lite igår kväll men inget alls idag. Har kollat ett par gånger nu och jag känner mig inte heller febrig längre. Näsan är dock fortfarande irriterande för den rinner och då måste jag snyta mig hela tiden sen blir jag täpt i näsan och då ryker nässprayen fram sen är man snart tillbaka till rinnande igen.

Igår var jag riktigt huslig av mig här hemma, gjorde både mat och bakade en kaka. Är ganska förvånad över att jag lyckas för köket är inte min starka sida, kanske för att jag saknar intresse av att laga mat. Jag tycker mer om att äta maten än att laga den.

Ska iväg till jobb om ca 1 timme. Förhoppningsvis hittar jag mitt bankkort annars är det kört för mig i morgon så håll tummarna.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0