Pinsamt Reinfeldt





Ja, Reinfeldt, du har all anldening till att klia dig i huvudet för vad har du nu ställt till med?!

Att gå emot sin egen regering och be turkarna om ursäkt för att regeringen i Sverige röstade för att det var folkmord är ju bara så pinsamt. Det är ju hans egen regering som röstat för det, han har ju själv varit för det, innan han själv blev statminister och uppenbarligen miste sin "stake" Skämmigt & pinsamt!!!!

God morgon på er förresten. Jag är pigg och vaken, ska åka tidigare hemifrån idag för jag måste in till huvudbangården för att fixa nytt tågkort och nu ska jag ha ett danskt för det kan jag lika bra ha och då kan jag få det hemskickat sen varje månad istället.
Semestern är så gott som bestämd, v.28 ska vi vara i Kroatien, jag och Billy kommer få ha huset för oss själva. Tror det kommer bli sjuuuukt mysigt, saknar Kroatien för jag har inte varit där alls förra året, 2 år sen sist.
Har även tagit semester v.30 & v.31 och då ska jag mest vara hemma och slappa förutom helgen v.30 för då blir det mest troligen VuuV som vi åker till i år igen =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

tack gumman... :)

2010-03-16 @ 10:16:35
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Tess

haha i know, riktigt längesedan =)

2010-03-17 @ 10:36:02
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

hela dagens regering är pinsam och tyvärr SMÄRTSAM för dom flesta

2010-03-18 @ 15:06:26

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0