Påske tam tam



Så är det äntligen onsdag och dax för påske tam tam =)
Jag ska starta min dag med att göra lite mat till mig och det ska jag göra vääääldigt snart för magen kurrar och har sig. Därefte åker jag över till los sverigos för att ta en snabb solning innan jag måste börja jobba.
Är så tacksam för att jag har en så himla bra chef, det går alltid att disskutera och ordna med honom det gör ju att man sporras ännu mer till att göra så bra som möjligt ifrån sig.
Känner mig inte alls stressad inför dagen nu längre vilket jag har gjort innan men tack vare att jag kunde få gå lite tidigare så har jag automatiskt kopplat av och hjärnan går inte på sånt högvarv som den gjort tidigare i veckan. Vi ska börja dagen med ett möte med Dogge, han e chef i Malmö och man ser inte honom så ofta så det ska faktsikt bli kul att se honom.
Min kära man är redan på jobb, han pussade mig hej då i morse som han alltid gör. Jag var som vanligt väldigt svårkontaktas där på morgon kvisten hehe. NU ses vi inte förrän på festen ikväll eftersom jag ska förfesta här hemma med Lina & Patricia och jag glädjer mig så sjukt mycket tills jag ser dom bägge två för jag har inte sett nån av dom på allt för lånt tid.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0