Morgon frisk!

Seriæst, jag vakna nu och är hur pigg som helst. Har satt igång en tvättmaskin för det behövdes verkligen tvättas. Nu ligger jag här med datan på magen och vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen.

Lunchade förresten med min barndomsvän igår, hon är 2 år yngre än mig och jag har kännt henne sen hon föddes. Så berättade hon att hon ska bli mamma i oktober, riktigt glad blev jag för hennes skull. Känns dock mega skumt att hon ska bli mamma, känns overkligt. Helt plötsligt blev vi vist vuxna, när hände detta egentligen?! Är iaf riktigt glad för hennes skull, nu e det verkligen nästan bara jag som e kvar. Det sa iofs min andra tjej kompis (Tettans) mamma till mig när vi va på barndop till Tettans lilla Oliver men jag väntar ett litet tag till känner jag.


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Nejdå gumman. Jag e åsså kvar. Men antar att det kommer av sig själv när det känns mest rätt :) Pussar till dig :)Fick du mitt nya nummer?

2010-03-19 @ 13:22:56

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0