Mat tjuv

Har slutat jobb och befinner mig nu hemma hos mamma & Uno i Mörarp. Ingen av dom är hemma dock för mamma är på nått möte som vanligt och Uno är i verkstaden tror jag. Jag ska ha med min bil över till DK eftersom jag behöver den nu i helgen, den ska dock tillbaka till Sverige efter helgen för den ska ju, som jag nämt förr, säljas.
Håller på och värmer en färdigrätt som jag tänkte kränga innan jag kör, har oxå varit nere i källaren i frysarna och rotat fram lite magt som jag tjuvar med mig. Dom har ju sjuuukt mycket mat, 3 frysar fulla. Dock olika storlekar på frysarna. Dom har en som stor som man öppnar locket uppeifrån och sen har dom en sån stor som står och så en liten till som står.
Min helg har startat nu och jag har dessutom ledigt på måndag så jag har verkligen låååååång weekend. Hur underbart som helst, ska njuta varenda sekund. Nu ska jag äta sen ska jag köra hem till Köpenhamn.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0