Lugn helg, så skönt!

Denna helgen har varit otroligt lugn och skön. Lördagen mös vi bara i soffan vilket vi har gjort mycket av idag oxå men vi har även varit och solat och därefter gick vi hem till Brian för att hälsa på honom en snabb sväng. Walle & Ulrik var oxå där.
Nu på kvällen har jag varit sjukt duktig och gjort mat till oss, hasselbackspotatis & ryggbiff i ugnen. Det blev så himla gott och Billy tyckte det va mega gott vilket så klart va skit kul att få höra.
Nu sitter jag här och väntar på att tvätten skall bli klar viket jag hörde nu att den faktiskt är så nu ska jag hänga upp den sen ska jag hoppa i säng.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

hahaha men de e väll ingen hemlighet att johan e lite småtrög.. som SID ungefär ;) hahaha jag ljuger ju inte iaf.. hahaha

2010-03-29 @ 21:04:00
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0