Jobb samtal

Fick precis samtal igen från det jobbet som de ringde om tidigare i veckan och på onsdag nästa vecka ska jag på jobb samtal. Glädjer mig sjukt mycket till det, håll nu tummarna för mig att jag får det. Jag berättar mer om jobbet om jag får det, inte så lönt att skriva en massa om det om jag inte får det ju men jag hoppas verkligen att jag får det. Ny utmaning här i livet och skulle jag få det så ska jag börja läsa danska på kvällarna så att jag kan lära mig det snabbare och ordentligt.
Nu ska jag ta på mig och sen köra och hämta älskling från jobb för vi ska iväg och sola. Mitt projekt operation sommar håller i sig och nu har jag vädret med mig oxå för solen har ju börjat titta fram mer och mer.

Det ni ville säga
Postat av: huba

Haha så söt du är, läste för ett tag sedan att du åt stuvade makaroner mega tidigt på morgonen å sen lasagne en annan dag. Sött :P Men mat direkt är godare än en fattig macka med ost på, valet är inte svårt liksom ;P.

2010-03-05 @ 21:04:47

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0