Hormon monster

Alltså ibland e vi kvinnor riktiga hormon monster sen tar det några minuter eller mer ibland tills man har lugnat ner sig och börjar tänka efter och fattar då inte riktigt vad fan man lacka ur för.

Har nästan precis kommit hem från jobb och dagen har flötit på bra i sin vanliga ordning. Blev inget solande idag, det hade jag helt enkelt inte tid till eftersom jag var för seg på förmiddagen så därför får jag försöka pressa in det i morgon istället.
Snackade lite med chefen innan och jag fick lov att gå lite tidigare i morgon vilket va sjukt snällt av honom för jag kände bara värsta stressen för att jag skulle hinna med allt. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig i morgon, allt jag har känns så tråkigt för jag har använt det så mycket. Har ju inte köpt nått nytt på as länge nu. Hade det bara varit lite varmare så hade man kunnat ha nått sommar plagg på men så varmt e det tyvärr inte än.
Får ta det i morgon under tiden som jag håller på och gör mig klar.
Nu måste jag se om där finns nått som jag kan äta.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0