Grå dag

God morgon på er. Hemskt vad grått & tråkigt det va utanför idag då, lite trist men jag är iaf glad över att snön nästan är helt borta.
Ska jobba idag men börjar inte förrän 14.00 och jobbar till 22.00 Jobbar måndag-torsdag denna veckan, endast 4 dagars arbete sen håller jag lång weekend.
Försökte hitta min tandläkar räkning så att jag kunde betala in den men så klart så hittar jag inte den, skit irriterande. Jag va typ hundra på att jag hade lagt den på ett ställe men uppenbarligen har jag flyttat. Får be dom skicka en ny om jag inte hittar den nu i veckan.

Uppdattering kl 11.00
Vilken dunder start på veckan det blev helt plötsligt. Fick samtal från ett jobb som jag skickat ansökan till i januari och jag ska dit på samtal nu i veckan nån gång. De skulle återkomma med tid och bara en liten stund efter att vi lagt på så ringer Billy till mig och berättar att hans chef hade kallat in honom på samtal och sagt att han skulle få 1000kr i löneförhöjning för att han är så duktig på sitt arbete. Det va redan meningen att han skulle stiga 1000 kr vid den årliga höjningen men nu stiger han med det dubbla så han kommer alltså stiga med 2000kr i månaden. Sjukt bra start på veckan eller vad tycker ni?

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Precis så tänkte babs också. Fick hålla henne från huvudet. :)

2010-03-02 @ 15:08:48
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0