Feber


Gud vad jag tycker synd om mig själv, feber och skit. Trodde det skulle vara över nu, jag har aldrig haft feber så här länge och jag är redan sjukt trött på det. 3 dagar med feber det måste va nått slags rekord för min del och gud vad jag kan gnälla om det.
Hade tänkt göra mat till oss idag men det kan nog min kära man glömma för jag orkar inte stå och göra nån mat över huvud taget.
Han gnällde på mig att jag inte hade empati när han va sjuk men jag kan ju lungt säga att han inte är ett dugg bättre själv, han förväntar sig att jag ska va som jag brukar vara.
Har förresten blivit av med mitt bank kort vilket är sjukt dålig tajming för på tisdag måste jag köpa nytt tågkort för det e sista dagen på mitt gammla men det blir lite svårt när jag inte kan hitta kortet och har jag inget nytt tågkort så kan jag inte ta mig till jobb =( Det flyter inte på så bra just nu för mig känns det som haha

Det ni ville säga
Postat av: rosemarie

Hej!

Svara gärna på min fråga i senaste inlägget!

Skulle bli jätte tacksam :*

kram & ha en bra dag <3

2010-03-13 @ 20:39:16
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0