Varannan dag

Verkar som om det regnar varannan dag. Det va ju sol i söndag, regn på måndag, sol på tisdag och nu regn på onsdag. Bra balans blir det ju.
Är igång med att tvätta lite och ska förbereda mig inför min intervju i morgon. Vill bara att det ska vara torsdag men nu e det som tur e bara en dag kvar.

Har förresten hittat en ny mobil som jag vill ha men jag får åtminstonde vänta till slutet av månaden. Har ju haft min sen i december så det är över ett halvår så nu förtjänar jag verkligen en ny mobil.

Åh dom håller på och borra här i huset någonstanns och det låter bara för härligt, kan heller inte sticka för tidigt hemifrån eftersom jag håller på och tvättar.

Denna e till dig Lina ;-)


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0