Väntan

Nu är jag hemma från intervjun. Tyckte faktsikt att den gick bra, det var ett väldigt lungt och avslappnat samtal. Nu är det bara väntan kvar, får svar i morgon eller senast på måndag.
Gud, jag som har så dåligt tålamod haha, vill ha svar nu nu nu. Men ja som sagt det kändes väldigt bra och jag gick därifrån med en bra känsla.
Har inget annat planerat för dagen, ska ju inte jobba idag eftersom jag har bytt arbetsdag till i morgon istället. Jobbar 9-21 i morgon sen e jag ledig resten av helgen.

Snälla gud, gör så att hon ringer i morgon och säger att jag får jobbet =)


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Håller tummarna! O hoppas att hela din situation e bättre :) Du vet var jag finns om du behöver :) Många Kramar o tankar!

2010-06-10 @ 19:40:55

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0