ToDo List!

Skrev en ToDo lista i förmiddags men jag tvivlar faktiskt på att jag kommer göra allt idag.
Har iaf fixat min data, tömt diskmaskinen, vikt och lagt in det nytvättade i garderoben. Jag har tom fått rensat i mina sista flyttkartonger vilket iofs bara va 2 st som nu har blivit till 1.
Hittade 2 gammla dagböcker från när jag bodde i Mörarp med mamma och Uno. Läste en del i dom och usch säger jag bara. Jag mådde verkligen inte bra då, det va faktsikt hemskt att läsa. Vist vet jag att jag inte trivdes men att jag mådde så dåligt har jag mitt huvud förträngt och jag kan förstå varför, riktigt sorgligt att läsa.
Nu är dom anteckningarna nerpackade i lådan igen för även om det är hårt och hemskt att läsa så sparar jag det för det är ju en del av mitt liv.

Älsklingen sitter och spelar Final fantasy XIII här inne och har gjort det i flera timmar så det blir inte mycket fotbollstittande idag men det är ändå inget intressant lag som spelar idag, skulle va Tyskland i så fall. Håller iaf koll på slutresultaten här på internet.
Ska se om jag kan övertala Billy om att vi ska fixa klart med gardinerna och lamellerna sen så det blir gjort annars får jag göra det i veckan när jag ändå e ledig.

Imorgon ska jag få svar från jobb intervjun jag va på. Intervjuen gick bra men jag har bara en sån dålig kännsla om att jag inte kommer att få det. Återstår att se om min magkännsla har rätt.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0