Sovit dåligt

Gud vad jag har sovit dåligt. Har haft mega konstiga drömmar och vaknat 1 miljon gånger känns det som.
Somnade dock tidigt som tusan igår på soffan, tror att jag var ganska slut i huvudet efter all förberedelse de senaste 4 dagarna och sen intervjun.
Sitter och borstar tänderna nu och ska snart iväg till jobb. Har som sagt 9-21 pass idag men hoppas på att jag kan sticka tidiare. Inte så kul att jobba så länge på en fredag och egentligen skulle jag varit ledig idag men jag bytade ju arbetsdag till idag istället eftersom jag skulle på intervjun igår.
Ska skriva en annan ansökan när jag kommer hem, skulle egentligen gjort det igår kväll men jag somnade ju.
Måste göra mig klar nu, hörs ikväll =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0