Söndags stök & Danmark vann

Håller på att rymmer upp här hemma. Plockar och ställer i ordning, gör det fint helt enkelt. Är även igång med att tvätta, det va så längesen jag tvättade sist att jag nästan inte hade några rena underkläder.
Igår kväll satte jag och älsklingen upp den ena lamellen och det blev riktigt snyggt. Vi har en kvar att sätta upp men den måste kapas lite på längden för att fönstret är inte lika brett som de andra 3 fönsterna.

...och nu till det viktigaste...DANMARK VANN!!!! Igår när dom spelade mot Kamerun så vann dom med 2-1. Lite glada jag och Mani blev när dom gjorde sitt andra mål, skrek rätt ut bägge två.
Dom får dock inte göra så många missta,g som dom gjorde i matchen ,sen när dom ska möta Japan för då kommer det gå helt galet. Men nu jäklar så laddar vi inför matchen på torsdag, hoppas jag hinner hem och kan se matchen.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0