Solen mitt i ögat

Man vaknar upp med en strålande sol mitt i ögat, kanske inte det fetaste att få solen i ögonen men man blir iaf klar vaken kan jag ju säga.
Sitter och borstar tänderna nu och ska snart ner och ta tåget. Hjärtat springer runt och pustar och stönar, tror han tycker det e lite hårt nu på morgonen hehe. Han ska träna innan jobb så det är därför han oxå är uppe nu.

Sover hos mamma inatt. Ska dessutom jobba 9-21 så det blir inte med skrivande för mig idag tyvärr, Orkar inte asa med mig datan för jag har ingen ordentlig väska att bära den i (måste införskaffas) Efter jobb blir det ett besök hem till Tessan och eventuellt följer Lina oxå med. Kan bli en riktigt bra dag idag.

Det ni ville säga
Postat av: mamma

hihihi då ser man lilla dig i kväll

2010-06-03 @ 11:32:01

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0