Solen e tillbaka

När jag vaknade i morse så va jag helt utvilad och klar till att gå upp från sängen. Vände mig om för att ta mobilen och se vad klockan va.....05.46 visade klockan haha. Snacka om att jag blev chockad men inte mycket att göra åt det för jag va ju pigg så det va bara till att gå upp. SOLEN e ju här igen vilket gör det ännu svårare att sova. Sitter och tittar ut genom fönsterna och det är så himla ljust och fint.

Igår träffade jag förresten Rebecka en liten runda, längesen jag träffade min BBQ men det är nog skit samma hur långt tid det går mellan gångerna vi träffas för det känns alltid  som igår. Men vi har ju oxå kännt varandra sen vi var 12 år vilket faktiskt är 15 år snart. Gammla kärringar börjar vi bli Rebecka haha.

Nu ska jag göra lite frukost till min gnälliga man. Han har lite ont i halsen och gnäller som om han håller på att dö här hemma så lite te ner i strupen gör det förhoppningsvi lite bättre annars kommer jag fly hemmet ;-)


Det ni ville säga
Postat av: mamma

ja,inget går upp mot gnälliga män...varför kallar dom oss svagare könet

2010-06-12 @ 17:12:16

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0