Should I stay or should I go

Tror seriöst att jag har eller är på väg att bli psykiskt sjuk, orkar inte med allt kaos i mitt huvud. Vet inte vad jag ska göra åt det heller. Hoppas på en bättring snart.

Är hemma nu från jobb ska dock jobba i morgon oxå så det blir bara en lugn hemma kväll för mig. Saknar mina vänner i Sverige så sjuuuuukt mycket och jag saknar att ha bil. Bara kunna ta bilen och köra hem till någon av mina vänner, bara utan nån speciellt anledning, bara för att jag har lust....

Ska nog beställa hem lite mat till mig själv och titta på någon film och tycka lite synd om mig själv. Lite självömkan.....åhh...var fan har min själv ironi tagit vägen??? Jag brukar alltid bli full av skratt när jag sitter och tycker synd om mig själv på det här viset men det e som bortblåst och kvar e bara trista lilla jag....jaja efter regn kommer solsken eller?


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0