Pappas födelsedag



Idag hade du blivit 55 år min älskade pappa, min fina ängel. Jag saknar dig så otroligt mycket och älskar dig med hela mitt hjärta. Att det börjar närma sig 4 år sen du lämna oss har jag svårt för att förstå. Är det verkligen så längesen jag fick se dig? Hoppas verkligen jag få se dig nån gång igen, höra dina underbara skämt se ditt härliga smil. Pappas lilla flicka, ja det va jag verkligen men det va ju inte så konstigt när man hade världens bästa pappa, vilken flicka hade inte varit pappas lilla flicka då? Kärleken till dig kommer aldrig att försvinna och saknaden finns alltid med i mitt hjärta <3

Pappa älskade Creedens Clearwater =)


Det ni ville säga
Postat av: lina

<3 you

2010-06-08 @ 15:25:12
URL: http://swiipii.blogg.se/
Postat av: mamma

bra att du kommer ihåg pappas födelsedag..du är en fin unge

2010-06-08 @ 15:25:56

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0