Ledig måndag

Är ledig och hade kunnat sova länge men nej för istället vaknar jag halv 7 och är mega pigg, så typiskt för sen när man jobbar och måste upp tidigt så är man ALLTID trött.
Ska ner sen till Netto och köpa lite frukost. Med lite mat i magen så kanske jag får mig en liten powernap på soffan.
Väntar ju oxå på svar från jobbet så tror det e lite därför som jag inte riktigt kan sova. Har sovit dåligt sen i torsdag efter jobb intervjun.

Älsklingen har stickit till jobb. Stackaren var så trött, tyckte så synd om honom men han slutar lite tidigare idag eftersom dom skulle ha nått möte. Tyvärr har dom lagt mötet precis när Danmark spelar mot Holland så han missar matchen. Jag ska sitta här hemma och hejja på som attan, köper nog med mig lite godis upp från netto så jag kan ha det till matchen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0