Ladylol

Igår va jag och prov jobbade i en butik på fisketorv och det gick faktiskt bra. Det enda som var lite tråkigt va att det inte va så mycket att göra men så e det på alla jobb. Butiken är ganska ny, de har bara haft öppet nån månad.
Tanken är att jag så småningom skall vara ansvarig för butiken, jag ska bara lära mig allt först. Sjukt spännande känns det, en ny STOR utmaning som jag ser fram emot. Tror helt säkert att jag kommer klara det galant.
Butiken heter förresten som det står i överskriften LADYLOL!!!

Nu måste jag göra mig i ordning, skall nämligen på födelsedagsfest i Slagelse idag. Orkar egentligen inte men måste för vi har lovat att vi kommer.
Nästa helg ska jag oxå på födelsedagsfester men då ska jag på 2 st, en på fredag & en på lördag. Ser verkligen fram emot helgen därefter då vi åker på semester. Bara 2 veckor kvar nu.

4 dagar kvar till Eclipse =)

...och förresten...STORT grattis till min Rebecka som har födelsedag idag, älskar dig <3

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0