Kläd problem

Hjälp, vad tusan ska jag ha på mig????

Hadde en idé igår om vad jag skulle ha på mig men det visar sig nu att det jag tänkt ha ligger i tvätten så nu vet jag absolut inte vad jag ska ta på mig och jag måste betämma mig rigtigt snart för jag ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig klar.

Ska även se till att få någon mat i magen så att jag inte kommer sitta på intervjun med tom mage. Måste vara tipp topp, fit for fight och allt annat vad det heter...break a legg...ja ni förstår vad jag menar.

Kommer meddela senare hur det gick men tror nog inte att jag får svar på om jag får själva jobbet idag. Det tar säkert någon dag innan jag får det svaret. Hoppas ni får en fin dag

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0