It's a wonderful wonderful life

Priserna på flygen går upp och ner hela tiden så vi har bestämt att vi får hålla koll på priserna, vem vet det kanske inte ändras förrän vi e där nere men då kan vi ändra bokningen ändå. Det ska bara vara senast 1 timme innan avgången. Jag hoppas och ber till gud att priset kommer gå ner så att vi får 1 extra vecka där nere, det hade varit så sjuuukt skönt.

Efter att jag varit och fikat med Michele så skulle jag till skat men uppenbarligen stänge dom redan klockan 14.00 lite tidigt tyckte jag men där fanns inte så mycket att göra åt det så jag får sticka dit på måndag istället oh fixa med skatten.

Mötte upp Billy på huvudbangården så åkte vi hem tillsammans. Har varit och ätit på Field's innan och nu har vi precis kommit hem från en liten tur på ismageriet som ligger precis här i närheten. Dom gör så himla god glass där. Har haft en helmysig dag.

I morgon e det back to work som gäller och jag ska sova hos mamma mellan torsdag och fredag. Ska även hem till Tessan en runda och hälsa på på torsdag efter jobb.
Saknar min bästaste bäste vän Bennie. Tänkte att jag ev ska sova hos mamma mellan fredag och lördag oxå så att jag kanske kan få träffa han lite. Får ta och ringa honom i morgon.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0