Inget nytt jobb än

Fick tyvärr inte jobbet vilket va synd som fan men jag hade det på känn och eftersom jag haft den känslan hela helgen så e det nog precis som om jag förberett mig på det och därför känns det ändå rätt okej.
Ska skriva ansökan till ett annat jobb lite senare idag så det e nya tag direkt. Det positiva är ju att jag inte behöver ställa in min semester nu för det hade jag behövt göra om jag skulle fått jobbet.

Danmark förlora tyvärr sin match mot Holland men det va oxå väntat. Hoppades så klart att dom skulle vinna men tvivlade starkt på det för Holland är ett starkare lag. Nu får dom ladda om och köra fullt ut i nästa match.

Låt inte motgångarna knäcka dig, ta bara nya tag och kämpa vidare för till slut så kommer ljusningen och du kommer att vara så stolt över dig själv för att du kämpat på

Det ni ville säga
Postat av: mamma

det är min flicka det...lite lärdom har du fått från dina tävlingar-att aldrig ge upp

2010-06-15 @ 13:45:45

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0