Inför

Har hållt på och förberett mig nu i 3 dagar typ på arbetsintervjun och känner mig taggade till tusen. Skrivit upp ett par frågor som jag har och som är relevanta i intervjun sen om jag nu får jobbet så har jag massa fler frågor men det tar vi då. Ska öva mig lite till nu ikväll och i morgon bitti innan jag ska åka dit. Kommer nog gå igenom det i huvudet på vägen dit oxå men jag vill verkligen va förberedd för dett är ett jobb som jag verkligen vill ha.

Jag kom hem för en liten stund sen, min kära man sitter här bredvid mig och spelar PS3. Blir nog tidig säng idag så att jag kommer upp tidigt i morgon och hinner göra mig klar och känner mig förberedd. Lite nerver har man allt men det är bara positivt.

Nu har Michele och Simon åkt till sydafrika och ska vara borta i 3 veckor. Kommer sakna Michele sjukt mycket men jag hoppas att dom kommer få en underbar semester och att dom hejar fram Danmark till vinst i matcherna som dom skall se.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

håller tummarna för dig imorgon!! :D

2010-06-09 @ 22:18:57
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: lina

let me know babe.



kommer gå finfint

2010-06-10 @ 07:57:08
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0