I går kväll

Beställde hem kina mat igår när jag hade kommit hem. Fick sjukt mycket mat så jag orkade inte äta upp allt, står fortfarande kvar en hel del i kylen som jag kan äta en annan dag.
Michele kom över till mig en runda igår kväll och det var verkligen skönt att få lite sällskap och snacka en massa så som bara vi tjejer kan.

Vädret idag är ju sjukt fint. Va ute på balkongen snabbt för att känna hur temperaturen va och det va t.o.m varmt i skuggan, helt sjukt ju men gud vad skönt.
Har precis fått mig en välbehövlig dusch och försöker komma på vad jag ska ha på mig. Känner mig lite stressad för jag skulle egentligen tagit tåget nu tio över åtta men det hinner jag verkligen inte så det blir tåget halv nio istället.
Hoppas verkligen vädret håller i sig hela helgen och att det bara blir värme värme värme =D


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0