Glad igen

Har haft en helt underbar dag och mycket är tack vare solen och värmen men det är även för att jag tagit ett beslut om att allt ska bli bättre nu.
Arbete gick bra som alltid och efter jobb åkte jag hem och fick lite liv i min kära man som var bakis eftersom han varit ute med några arbetskamrater igår. Vi va ute och gick en runda här i området i det fina vädret. Här e så fint runt omkring var vi bor och speciellt nu när solen är framme. Allt blir iofs mycket vackrare o solsken.
Efter vår lilla gåtur gick vi hem och beställde lite mat så nu e vi båda två propp mätta och sitter och myser i soffan.
I morgon ska vi få fixat med lammelerna så att dom kommer upp och så ska vi ut och äta med Simon och Michele. Dom åker ju till sydafrika nu på onsdag och ska vara borta i 3 veckor. Vi åker om 5 veckor ner till Kroatien och jag längtar så himla mycket, kommer bli så underbart.





Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0