En dag ute i solen

Gud vilken underbar dag detta har varit. Vi stack hemifrån runt 11 tiden i förmiddags för att äta brucnh med Walle och Michele. Riktigt god mat och jag fick mig en pina colada oxå som smakade såååå himla gott.
Efter brunchen kollade vi lite snabbt i affärer och sen gick vi hem till Michele och la oss ute på gräset ett tag. Snackade en massa skit och mös.

Nu har vi precis kommit hem efter att ha ätit runing sushi på osaka sushi som ligger precis vid huvudbangården men på vesterbrogade. Det va första gången jag provade runing sushi och det verkligen en rolig upplevelse. Kommer definitivt att göra det fler gånger, så himla gott va det. Nu sitter vi helt propp mätta bägge två här i soffan. Michele och Simon va snälla och körde oss hem.
Resten av kvällen blir det bara mys mys mys med min älskade man.

Sveriges nationaldag idag
24 dagar kvar tills Eclipse har premiär
5 veckor kvar till semestern

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0