Biljetter till Eclipse

Idag klockan 12.00 släpps biljetterna till Twilight: ECLIPSE och Billy har lovat att han ska sitta vid datan när dom släpps och beställa biljetter till oss. Jag ska bara se den filme så snabbt som möjligt, älskar du twilight sagan.

Igår när jag jobbade så hade jag ingen ström kvar nästan på min jobb mobil och satte därför över sim-kortet i min egen mobil men när jag sen skulle hem på kvällen så lyckades jag glömma mitt eget sim kort.
När jag sen kommer hem står min kära man och är jätte orolig för han tror det har hänt mig nått och han hade dessutom hört fel när jag vi snackade i telefon och trodde att jag hade sagt vid sju tiden att jag skulle sluta då. Stackaren hade oroat sig som fan och trodde att allt möjligt hade hänt mig, sorry hun!

Fick se Liiniisen en snabbis igår, dock inte under dom bästa förutsättningarna men det är alltid skönt att träffa Lina.

Idag ska jag in till skat innan jag ska åka mot jobb så det är därför jag är vaken så tidigt. Hoppas allt fixar sig snabbt och lätt. Måste även ringa försäkringskassan sen i Sverige för av någon anledning så har dom skrivit ut mig därifrån. Fick ett brev hem där det stod "Du har blivit utskriven från försäkringskassan eftersom du varken bor eller arbetar i Sverige längre" Jag arbetar ju vist det i Sverige, undra hur fan dom kommit till den slutsatsen men det ska nog lösa sig.

LITE SOMMAR FEELING ;-)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0