1:e juni

Det är redan den 1:e Juni, helt sjukt. Tyvärr ser vädret lite tråkigt ut idag men det blir säkert bättre. Kände att jag hade en himla lust att skriva nu men tyvärr har jag inte så mycket tid för jag ska snart sticka ner till tåget för att bege mig mot jobb. Arbetat inte så länge idag, bara 14-20 och i morgon e jag ledig så då kan jag förhoppningsvis skriva lite mer. Hoppas bar lusten att skriva fortsätter att infinna sig.
Var på polisen igår och fixad nytt pass så det kan jag hämta ut om ca 1 vecka. Man skulle lämna fingeravtryck i de nya passen.



Billy ska höra med sin chef om han han kan va ledig 1 vecka extra så att vi kan stanna 2 veckor i Kroatien istället för att bara va där 1 vecka. Ska ringa honom sen och höra hur det gick.
I lördags var jag på Tiesto i parken med Michele, Simon och en hel hög andra människor. Hade verkligen jätte kul men hans nya album var inte så bra som det förra. Billy jobbade extra och när han va klar på jobb vid 3-4 tiden på natten så möttes vi på huvudbangården och åkte hem tillsammans. Blev en mys söndag i soffan med massa film tittande för som vanligt var där inte ett skit att kolla på på tv.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0