Shrek- forever after

Igår va jag över på nya jobbet och skrev kontrakt. Känns sjukt overkligt att jag äntligen har hittat ett jobb men men det e sant. Åkte sedan över till Sverige och sa upp mig från Q-park, idag blir min sista dag på Q-park eftersom jag sen går på semester i 1 månads tid. Helt jäkla underbart känns det.
Nya jobbet är en klädesbutik som ligger i fisketorv i Köpenhamn. Det är en ny butik som bara har haft öppet sen mitten av maj och den heter Ladylol.

Igår kväll efter jobb va jag på bio med älskade Liiniisen. Kollade på den nya Shrek filmen och den va faktsikt mega rolig. Killen som satt snett bakom mig håller nog oxå med om det för jävlar vad han garvade.


Det ni ville säga
Postat av: lina

de får jag nog, ni med gumman. ja vi kommer över, hoppas ni har tid att ses en sväng då bara :P

2010-07-08 @ 20:18:59
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0