Saknar mannen

Är hemma hos mamma nu och ska ju sova här i natt men jag vill ju hem till min älskade man. Saknar honom en himla massa redan nu. Ska bli så mysigt att åka på semester tillsammans och kunna få va med varandra hel tiden.

Fick fixat allt jag skulle på skat så nu får Billy oxå rätt på sin skat. Skickade mess till chefen i DK och bad honom att fixa ett kontrakt som jag kan skriva på på onsdag och det va inga problem så efter jag skrivit på det kontraktet så säger jag upp mig från Q-park. Min sista dag blir förmodligen på torsdag då om allt nu går som det skall.

Skall nog lägga mig och läsa min bok snart. Läser ju män som hatar kvinnor men på danska, har köpt alla dom 3 böckerna på danska, bästa sätter att lära sig ett språk är att läsa en massa böcker sen tycker jag det e kul att läsa oxå =)


Det ni ville säga
Postat av: Tess

wooohoo!! Vad e de ni säljer i butiken förresten och vad hette den ? :) Känns de bra nu snäckan ?

2010-07-07 @ 23:10:51
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0