Mrs Engell is up

Sitter i soffan och äter lite frukost och hoppas på att chefen skall ringa och säga att jag skall komma in tidigare. Vet inte vad jag ska göra annars innan jobb, vill iaf inte sitta här hemma och uggla bara. Blir väl att köra ut en liten runda. Har fortfarande Annes bil och jag ska ringa och fråga henne om jag kan få låna den fram till torsdag.

Sitter och kollar hur vädret kommer att vara i helgen nere i Putlitz, kollade det igår oxå men det skiftar hela tiden. Igår stod det en annan temperatur och idag en annan så man kan ju inte lite på prognoserna. Håller tummarna som tusan för solsken solsken & mer solsken.

Förresten idag kommer ju Liiniisens kära man och hälsar på henne från Holland. Glad för hennes skull för hon har verkligen sett fram emot det. Hoppas du får det super mysig tillsammans med mannen gumman!


Baby med baby =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0