Massa nya varor

Vi har fått jätte många nya varor i butiken både igår och idag så det har verkligen varit fullt upp hela tiden. Man är ganska trött på de gammla varorna för dom har man gått och tittat på hur länge som helst nu så lite nytt skadar aldrig och snart är rean slut så de nya varorna är inte rea varor vilket är bättre för bussnisen.

Innan jobb plockade jag upp Lina och hennes man på huvudbangården och körde till Fisketorvet. Åt en sen frukost tillsammans på McDonalds. Mega trevligt att träffa Liiniisens man och han verkar hur go som helst.

I morgon ska jag jobba hela dagen, 10-20 men det ska bli kul, trivs verkligen med jobbet och de som jag jobbar med. Måste dock kolla upp vad som gäller med löner och sånt så att det blir rätt.
Efter jobb i morgon skall alla vi som ska åka till Vuuv tillsammans sammlas och snacka igenom det hela så allt e klart till på fredag. Ska sammlar här hemma hos mig och Billy vilket är bra för jag behöver tvätta en del som jag ska ha med mig på resan.

Nu blir det mys med mannen =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0