Måndag v.27

God morgon på er. Hoppas ni haft en fin helg. Min har varit kanon, jobbade i butiken i lördags fram till 18 på kvällen sen hem och fixa till mig lite för att ta ut i sydhavnen och fira Sandra som hade födelsedag. Det va verkligen jätte mysigt, nu kan man verkligen märka att sommaren är här.
Igår låg jag och älsklingen bara och degade i sängen, kollade på film och mös. Fick skrivit lite pack lista inför resan och så har jag även gjort en todo list för den här veckan. Har en massa som måste fixas nu innan vi åker på semester, om 6 dagar åker vi.

Skulle egentligen kört med min bil till Helsingör och tatt färjan över för att komma till jobb men nej så klart har min bil gått sönder igen. Kilremmen rök av förra veckan så nu måste jag sova hos mamma minst 2 nätter, kanske 3. Det hela beror på om jag ska skriva kontrakt i veckan eller inte.

Älsklingen har stuckit på jobb nu och jag väntar på att klockan skall gå så att jag kan sticka till skat och få fyllt i mitt skattepapper och så skall jag få ett skattekort eftersom jag börjat jobba i DK nu. Hörs kanske senare ikväll, ha en underbar dag.
 

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0