Jobbe dax

Här har vi en väldigt trött Michella som snart ska bege sig iväg för att jobba. Underbart att komma hem och börja jobba direkt igen men som tur e så har jag iaf ett roligt jobb.

Igår kväll/natt precis när vi hade somnat så va det någon som ringde med hemligt nummer till min telefon, jag svarar aldrig när det är hemligt nummer så personen spelade in en liten stöning på telefon svararen. Längesen man fick en busringning så det va väl på tiden att man fick en nu.

Nu är det bara 1 vecka kvar till Vuuv, Billy & hans kära bror ska fixa med husbil idag. Jag har redan hjälpt dom på traven, nu ska dom bara se till att välja en och få bokat den så att allt e klart.


Jag & Mani på flygplatsen på väg hem

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0