Fullt upp

Jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. Först jobbar från 10-20 och det var verkligen roligt att jobba idag. Fick sålt för mer än vi fått förr, underbar dag på jobbet helt enkel.
Därefter åkte jag hem och har hållt på att packa en massa hela kvällen. Fått bytt sängkläder och lite annat. Har styr på det hela nu känns det som iaf, det sista som skall packas ner har jag skrivit ner på en lista för det kan inte packas förrän i morgon kväll.
Nu är Walle här på besök, det va ett tag man såg honom och det är alltid lika trevligt att se honom. Blir aldrig tråkigt med Walle =)

I morgon har jag oxå fullt upp. Ska jobba igen och sen på kvällen ska vi ut på amager strandpark och få sagt hej då till en massa vänner. Helt sjukt, vi reser om 1 och en halv dag typ "lycka"
Min älskade Lina är i Holland nu, hoppas hon har en underbar tur där och att hon får myst en del oxå ;-)
Tessan, I miss you <3


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0