2 dagar

Whaaaaa......om 2 dagar e vi på väg ner till Tyskland och ska dansa röven av oss på Vuuv festivalen. Kan knappt fatta att redan e dax. Har först 2 arbetsdagar att överstå, först idag från kl 15-20 och så i morgon en lång dag 10-20

Igår va jag så sjukt trött när jag kom hem att jag i princip gick in och la mig i sängen direkt, somnade dock inte med detsamma utan jag låg och kollade tv ett bra tag.

Idag ska jag träffa Lina och hennes man innan jag ska på jobb. Dom ska in till Köpenhamn och gå på Tivoli men först ska dom mötas med mig och tanken är att vi ska få nått i magen.

Nu måste jag iaf hoppa in i duschen så att jag blir clean clean clean =)


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0