Soppa

Jag & Billy har precis ätit lite soppa och nu e vi tillbaka i sängen igen. Jag sitter iofs upp med datan i knäet men Billy ligger invirad i sitt täcke och tittar på tv. Stackarn e sjuk och han blir ju så klart väldigt ynklig då, får hoppas att han mår bättre i morgon.

Har inga planer alls för idag, ska bara slappa genom att sitta vid datan, kolla tv och läsa min bok. Söndagar är verkligen tråkiga, känns som om man bara går och väntar på att det ska bli måndag för det finns inget att göra och när det e kallt ute så vill jag heller inte gå ut. Va ute en snabb runda innan för att handla och höll på att frysa röven av mig, jag e verkligen inte gjord för sånt här kallt väder.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0